13/10/17

Πλύση εγκεφάλου στον Πανθεϊσμό (αθεϊσμό),που επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας σε βάρος της αγωγής των μαθητών, ξεσηκώνει Γονείς, Θεολόγους και Άγιον Όρος

Πλύση εγκεφάλου στον Πανθεϊσμό (αθεϊσμό),που επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας σε βάρος της αγωγής των μαθητών,  ξεσηκώνει Γονείς, Θεολόγους και Άγιον Όρος
Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής –Χριστιανικής Παιδαγωγικής στη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ
Καταπατώντας το Σύνταγμα, τον ισχύοντα εκπαιδευτικό νόμο, την ελληνική νομολογία και το ευρωπαϊκό δίκαιο (απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
της 20ής Ιουλ. 2007  -υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας- η οποία καταδικάζει τη Νορβηγία, διότι εισήγαγε στα δημόσια σχολεία ύλη μαθήματος θρησκευτικών, όμοια με την του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή ύλη πολυθρησκευτική), συνεχίζει το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας να ασελγεί πνευματικά εναντίον των ελλήνων ορθοδόξων μαθητών και των γονέων τους και, φυσικά, εναντίον του Ορθόδοξου Πολιτισμού της χώρας.
 Με βάση αφενός, όχι παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά αναχρονιστικές ιδεοληψίες, που είναι αντίθετες με τον ελληνορθόδοξο πολιτισμό και, αφετέρου, ένα προσχηματικό ενδιαφέρον για τους μαθητές, προκειμένου να μην έχουν δήθεν μονομερείς γνώσεις διδασκόμενοι αποκλειστικά την Ορθοδοξία, οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, επιστρέφουν την ελληνική παιδεία 2000 χρόνια πίσω, στην εποχή του πανθεϊστικού συγκρητισμού των Ρωμαίων, επιβάλλοντας στους μαθητές από την ηλικία των 8-9 ετών να διδάσκονται, παράλληλα στις πλείστες διδακτικές ενότητες, όλες μαζί τις θρησκείες.
Με αυτήν την μεθόδευση παραμερίζουν την ορθόδοξη παράδοση, ως κύρια και βασική διδασκαλία των Θρησκευτικών και επιβάλλουν μια ανάμεικτη διδασκαλία, που πολτοποιεί και εξισώνει την πίστη τους με την πίστη των θρησκειών του κόσμου. Διότι είναι βέβαιο, από παιδαγωγικής πλευράς, ότι μια τέτοια μεικτή και πολυθρησκειακή διδασκαλία, αποτελούμενη από πολλές ισόκυρες και ισοδύναμες θρησκευτικές πίστεις, σημαίνει, για τη συνείδηση των μικρών παιδιών, μια διδασκαλία, που στοχεύει στην καλλιέργεια μιας πολλαπλής και ποικίλης θρησκευτικής συνείδησης, ταυτότητας και πίστης, αντίθετης με την ορθόδοξη πίστη στον Ένα και μοναδικό Τριαδικό Θεό.
Δυστυχώς, αυτό, που με αγανάκτηση, αντικρίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς, διαβάζοντας τα αναχρονιστικά πολυθρησκειακά βιβλία που εφηύρε, ενέκρινε και επιβάλλει για διδασκαλία το Υπουργείο Παιδείας είναι ένας ενιαίος διδακτικός κορμός που τον ονομάζουν «κόσμο της θρησκείας», με πολλούς κλάδους πίστεων και Θεών (θεωρία των κλάδων) και, επομένως, μια διδασκαλία πανθεϊσμού και πανθρησκείας, που περιφρονεί και μηδενίζει την ορθόδοξη πίστη των παιδιών τους στον ένα μοναδικό Τριαδικό Θεό, γεμίζει τον πνευματικό τους κόσμο με σύγχυση και τα καθοδηγεί προς τον μηδενισμό και την αθεΐα.
 Βλέπουν δηλαδή και καταλαβαίνουν οι γονείς ότι η επιλεγμένη -με ιδιαίτερη προπαγανδιστική και προσηλυτιστική μαεστρία και μεθόδευση- ύλη των σχολικών βιβλίων χρησιμοποιείται, πλέον, ως εργαλείο πνευματικής προπαγάνδας και παραπλάνησης, προκειμένου να οδηγηθούν οι μαθητές, αφενός, στην αποορθοδοξοποίησή τους και, αφετέρου, στον εμποτισμό τους με το διαθρησκειακό «πνεύμα», που οδηγεί στην εκκοσμίκευση και στον πανθεϊσμό.
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, με αγανάκτηση διαμαρτύρεται και απευθύνεται στον Υπουργό Παιδείας, ζητώντας του να απολογηθεί υπεύθυνα στους γονείς και σε ολόκληρο τον ελληνικό λαό, διότι εφαρμόζει και επιβάλλει ένα πρωτόγνωρο και αντιπαιδαγωγικό και μη ορθόδοξο μάθημα Θρησκευτικών, προκαλώντας «τη συνείδηση των ορθοδόξων γονέων, οι οποίοι, ως μέλη της επικρατούσας στη χώρα μας Ορθόδοξης Εκκλησίας, γνωρίζουν καλώς ότι η Ορθόδοξη Πίστη ορίζει σαφώς το περιεχόμενό της και κάθε τι αλλότριο αυτής της πίστης, είναι αντίθετο με την πίστη των παιδιών τους, διότι, ιδιαίτερα για την ηλικία και την κρίση που διαθέτουν, εγκυμονεί τον κίνδυνο άρνησης της οικείας πίστεως και προσχώρησης σε άλλη δοξασία».
Οι γονείς των μαθητών, επίσης, διαβάζοντας αυτά τα βιβλία – φακέλους, που εξέδωσε και χορήγησε στα παιδιά τους το Υπουργείο Παιδείας, αποφάσισαν να τα επιστρέψουν στο Υπουργείο, διαμαρτυρόμενοι έντονα, με επιστολή τους προς τον Υπουργό Παιδείας, διότι θεωρούν πως «με τα παρόντα βιβλία θρησκευτικών δεν μαθαίνουν οι μαθητές ούτε τα στοιχειώδη για την ορθόδοξη χριστιανική ζωή. 
Αντίθετα, μάλιστα, παρέχεται με αυτά πληθώρα υλικού, που αφορά σε άλλες θρησκείες και δόγματα και επιφέρουν γνωσιολογική σύγχυση στους μαθητές, καθώς δεν εμβαθύνουν και δεν εμπνέουν προς την Ορθόδοξη Πίστη. Κρίνονται λοιπόν ανεπαρκή και ακατάλληλα προς την επίτευξη της νόμιμης αποστολής τους».
Σημειώνουν, επίσης, ότι «σε αυτά παρουσιάζονται μονόπλευρα θρησκείες ή θρησκευτικές ομάδες, αποκρύπτοντας επιμελημένα διδασκαλίες τους, που ωθούν σε φανατισμό, ρατσισμό και μίσος και έρχονται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη μας και τον πολιτισμό μας».
Επισημαίνουν, ακόμη, «την άνιση μεταχείριση των Ορθοδόξων Χριστιανών, σε σχέση με τις άλλες θρησκευτικές κοινότητες στη Ελλάδα, όπως των μουσουλμάνων, καθολικών και Ιουδαίων Ελλήνων πολιτών, που έχουν την ευχέρεια, βάσει των νόμων 4235/2014, άρθρο 68 και 4386/2016, άρθρο 55, να επιλέγουν τα θρησκευτικά τους εγχειρίδια για την ομολογιακή διδασκαλία τους στα σχολεία, τακτική που αντίκειται στην Αρχή της Ισότητας, κατά το άρθρο 4, παρ.1 του Συντάγματος».
Καταλήγοντας, επικαλούνται την «Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου, που ορίζει ρητά ότι κάθε Κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του παιδεία σύμφωνη με τις θρησκευτικές -φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων τους». Υπογραμμίζουν επίσης ότι επικροτούν και στηρίζουν «την επιστροφή των ακατάλληλων και παράνομων φακέλων μαθητών στο Υπουργείο», ζητώντας, ταυτόχρονα, «την απόσυρσή τους από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και την επιστροφή στην διδασκαλία των παλαιών θρησκευτικών εγχειριδίων, δοκιμασμένων και αποδεκτών από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς».
Η Αγιορείτικη Κοινότητα επίσης, παρατηρώντας, μεταξύ άλλων, τον πνευματικό κατήφορο, στον οποίον οδηγούνται τα ελληνόπουλα από την συνεχή αποδόμηση, που υφίσταται η ελληνορθόδοξη παιδεία των νέων μας, με τις επικίνδυνες αποφάσεις και ενέργειες του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας, δεν δέχτηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου τον Πρωθυπουργό, με αυτήν φυσικά την ιδιότητά του, στο Άγιον Όρος.
Στην ίδια κατεύθυνση, επίσης, απέστειλε επιστολή προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης και Παιδείας αλλά και τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου τόσο για τον πολυθρησκεικό προσανατολισμό του μαθήματος των Θρησκευτικών όσο και για τον τεράστιας ηθικοπνευματικής και κοινωνικής σημασίας νόμο για την αλλαγή φύλου, που επέλεξε να θεσπίσει η πολιτεία. Στην επιστολή αυτή, αφενός επισημαίνεται ότι με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου για την αλλαγή φύλου «καταστρατηγείται απροκαλύπτως εις την ορθόδοξον πατρίδα μας ο νόμος του Θεού: “και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπονκατ΄εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς”».
Ως προς το θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών,η Αγιορείτικη Κοινότητα επισημαίνει ότι, με τους φακέλους των μαθητών, «οι ορθόδοξοι μαθητές θα διδάσκονται ένα πανθρησκειακόν μάθημα, το οποίον, εντέχνως, θα ενσταλάζη εις τας ψυχάς των την ιδέαν ότι “όλες οι θρησκείες είναι λίγο-πολύ το ίδιο” και, εν τέλει, θα τους οδηγεί εις τον αγνωστικισμόν και την αθεϊα. Μάλιστα, η ανωτέρω υποχρέωσις ισχύει μόνον διά τους πλειοψηφούντας ορθόδοξους μαθητάς, ενώ οι μειοψηφούντες θα έχουν το δικαίωμα να διδάσκωνται ομολογιακόν μάθημα, συμφώνως με την πίστιν των. Κατόπιν τούτου, πώς είναι δυνατόν να μην σταθώμεν εις το πλευρόν των γονέων, οι οποίοι, συναισθανόμενοι τον κίνδυνον διά την μόλυνσιν της ψυχής των τέκνων τους, αναγκάζονται να επιτρέψουν ως απαραδέκτους τους “φακέλους Μαθήματος Θρησκευτικών”.
Η Ιερά Κοινότητα παρακαλεί, τέλος, για την απόσυρση των ανωτέρω φακέλων και την επιστροφή και προσωρινή χρήση των υπαρχόντων βιβλίων που είχαν οι μαθητές από το 2006. Τι θα πράξει το Υπουργείο Παιδείας; Θα κωφεύει, ως συνήθως, στη φωνή της συνειδήσεως του λαού και του έθνους ή θα συνειδητοποιήσει επιτέλους ότι δεν μπορεί πλέον να παίζει εν ου παικτοίς;
Ορθόδοξη Αλήθεια, 11.10.2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)